کنسول پلی‌استیشن ۵ به صورت همزمان در سراسر نقاط جهان عرضه خواهد شد
پیغام مدیر :
با سلام خدمت شما بازديدكننده گرامي ، خوش آمدید به سایت من . لطفا براي هرچه بهتر شدن مطالب اين وب سایت ، ما را از نظرات و پيشنهادات خود آگاه سازيد و به ما را در بهتر شدن كيفيت مطالب ياري کنید.
بازدید : 89
نویسنده : محمد حسن اسماعیلی


به نظر نمی‌رسید کنسول‌های پلی‌استیشن ۵ هنگام عرضه در تعطیلات پایان سال ۲۰۲۰ در تمام کشور‌ها به صورت همزمان عرضه‌ شوند، اما هم‌اکنون اطلاعاتی منتشر شده‌اند که به صحت این موضوع اشاره دارند.

شاید به یاد داشته باشید که شرکت سونی در سال ۲۰۱۳ با اتخاذ سیاست‌های فروش کنسول پلی‌استیشن ۴ همگان را متعجب کرد. شرکت سونی این کنسول را ابتدا در آمریکای شمالی و سپس چند هفته بعد در اروپا و سرانجام در ژاپن عرضه کرد. حال طبق گزارشی از بلومبرگ (Bloomberg)، جیم ریان (Jim Ryan) قصد دارد تا کنسول پلی‌استیشن ۵ را به صورت همزمان در تمام نقاط دنیا عرضه کند.

بلومبرگ در این باره اظهار داشت:

به گفته‌ی کارکنان بخش زنجیره‌ی تأمین شرکت سونی، جیم ریان رئیس پلی‌استیشن تأکید کرده است که عرضه‌ی کنسول پلی‌استیشن ۵ باید همزمان در سراسر جهان انجام شود.

این خبر خوبی برای بازی‌بازان و طرفداران پلی‌استیشن محسوب می‌شود؛ زیرا طبق این گزارش نیاز نخواهد بود بازی‌بازان برای عرضه‌ی این کنسول در کشور‌های خود منتظر بمانند. البته عرضه‌ی پلی‌استیشن ۵ به صورت همزمان در سراسر کشور‌های دنیا می‌تواند چالش‌های بسیار زیادی برای شرکت سونی ایجاد کند، به خصوص اکنون که تمامی کشور‌ها با بحران ناشی از ویروس کرونا درگیر هستند و روند سفر‌ها و تجارت و ترانزیت کالا با مشکلاتی روبرو شده است. اکنون ما فقط باید صبر کرده و منتظر اخبار جدید باشیم، چرا که هنوز مشخص نیست برنامه‌های تولید و عرضه‌ی این کنسول طبق برنامه پیش بروند.

 

منبع : گیمفا




:: برچسب‌ها: کنسول پلی‌استیشن ۵ , پلی استیشن , پل استیشن 4 ,



مطالب مرتبط با این پست
.



می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: